• חיפוש ממוקד באיביי



  • מצאו אותנו בפייסבוק


  • Click Here
התחבר כדי לעקוב  
עוקבים 0
אבי

השלבים במכירת מוצר

1 הודעה בנושא זה

לאחר שסוף כל סוף אושרתם ע"י מערכת איביי להתחיל למכור באתר איביי, יש לוודא בתור התחלה שהוסרו מכם המגבלות של חשבון, קטגוריה, ומוצרים על מנת שתוכלו להעלות את המכירה שלכם. כעת ניתן להמשיך לשלב הבא:

 

1. העלאת מוצר למכירה

 

post-2-0-61846900-1375377724_thumb.png

 

לאחר שווידאתם -עדיף טלפונית מול נציג של איביי- שהוסרו המגבלות ושאתם מסוגלים להעלות מכירות, השלב הבא הוא העלאת המוצר למכירה.

להעלאת מוצר למכירה יש ללחוץ בתפריט העליון מצד ימין על Sell ולאחר מכן על LIST FREE (הסבר מלא ניתן לקבל במדריך המקיף איך להעלות מוצר למכירה באיביי)

 

 

2. משתמש איביי קונה את המוצר

 

כאשר בשעה טובה הקונה המאושר מגיע יש לשים לב למספר פרטים:

 

  • אמינות- גם אצל קונים האמינות קובעת. כאשר קונה מתחיל עם דירוג של עד 10 נקודות קונה מכם יש לחשוש מביטול קניה ע"י המוכר. במקרים כאלה של ביטול מכירה ע"י קונה צריך לזכור את הכלל של "שירות, שירות, שירות" ו-"הלקוח תמיד צודק". אין לפתוח תביעה באיביי במטרה "לנקום" במשתמש שלא קנה מכם ולהסלים את התביעה על מנת "להכריח" את הקונה לשלם. יש לחזור לקונה בהודעה ולהודות לו על הרכישה ולבקש ממנו אם הוא יוכל בכל אופן לדרג אתכם בצורה חיובית שכן הדבר חשוב לכם מאוד.
  • כתובת- ודאו כי יש בידכם את הכתובת נכונה של הקונה על מנת להימנע מטעויות קריטיות במשלוח. עדיף לשלוח לקונה הודעה יחד עם החשבונית (כפי שיובא בהמשך) אשר בה אתם מפרטים את הכתובת הנכונה של הקונה.
  • תשלום- וודאו כי הקונה העביר לכם תשלום בPaypal על מנת שלא יקרה מצב בו המוצר נשלח לקונה, והקונה כלל אינו מעוניין לרכוש את המוצר.

 

 

3. שליחת חשבונית Invoice אל קונה

 

 לאחר מכירת המוצר איביי מאפשרת לך כמוכר לשלוח חשבונית לקונה מטעמי בטיחות. כפי שהוזכר לעיל, עליך כמוכר החובה לוודא שהכתובת נכונה.

ע"י שליחת חשבונית ללקוח אנו בעצם בודקים שהלקוח מודע למכירה, לתשלום ולכתובת וכך למעשה מוודאים שהנקודות הללו מכוסות.

 

 

4. משתמש משלם/לא משלם

 

משתמש משלם- מצוין. גשו לסניף הדואר הקרוב על מנת לשלוח את החבילה אל הלקוח. כדאי להוסיף מספר משלוח לקונה על מנת שיוכל לעקוב אחרי המשלוח.

 

משתמש לא משלם- לעתים משתמשים קונים מוצרים בטעות או בחוסר תשומת לב למפרט, למחיר או לשלל פרטים נוספים. זה קורה לכולם בשלב כזה או אחר.

כאשר משתמש לא משלם, ניתנת האפשרות לך כמוכר, למכור את המוצר למי שלא זכה במכירה/במכרז. האפשרות נקראת Second Chance.

 

Second Chance למעשה שולחת בהוראה שלך הודעה למשתמש אשר לא זכה, כי הוא זכה במכירה וכי באפשרותו לשלם עבור המוצר.

את האפשרות הזו ניתן למצוא בתפריט מכירת המוצר באזור האישי

Share this post


Link to post
Share on other sites

צור חשבון או היכנס כדי לכתוב תגובה

יש צורך להירשם על מנת להכניס תגובה

צור חשבון

הירשם לקהילה שלנו


צור חשבון חדש

התחבר

יש ברשותך חשבון? התחבר כאן


התחבר
התחבר כדי לעקוב  
עוקבים 0

אתר הסודות של איביי

אתר הסודות של איביי (ebay) מאחד בתוכו סוחרים אנשי עסקים ומנהלים המומחים במסחר באיביי ובמסחר אלקטרוני. הצוות מונה אנשי עסקים עם ניסיון של שנים בפלטפורמות מסחר אינטרנט ואבטחת מידע. מה שאומר שלכל שאלה כאן יש כתובת. תוכל להצטרף עוד היום ולהתרשם.