• חיפוש ממוקד באיביי



  • מצאו אותנו בפייסבוק


  • Click Here
התחבר כדי לעקוב  
עוקבים 0
ofirp12345

שאלה לגבי כרטיס אשראי ומכירה באיביי

7 הודעות בנושא זה

שלום,

לפני שבועיים בערך העלתי מכרז למכירה של ציור.

הציור לא נמכר והמכירה בוטלה.

כעת אני מנסה למכור מוצר נוסף וכשאני רוצה למכור אחרי שאני ממלא את כל הפרטים זה כותב לי: 

It looks like you don't have a reimbursement payment method on file with us

כשניגשתי להוסיף אמצעי תשלום כזה זה לא אישר את הויזה שלי משום מה.

דבר ראשון אני לא מבין למה עכשיו אני צריך להכניס כרטיס אשראי ובמכירה הקודמת לא הייתי צריך וכן למה הכרטיס שיש לי לא מאושר שם?

ועוד שאלה קטנה, יש אפשרות לבטל את אפשרות ההחזרה במכירה? אין לי שום אופציה כזו במכירה.

אגב אני משתמש חדש שם ועוד לא מכרתי אף מוצר.

תודה מראש.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

בוא נתחיל מההתחלה:

 

1. פייפאל- בהנחה שיש לך חשבון בפייפל אך עדיין לא הזנת כרטיס, איביי אכן יכולה לתת לך להעלות מוצר למכירה, אך עם סיום המכירה (הצליחה/בוטלה לא משנה) שתצטרך לשלם דרך הפייפל שלך את העמלות של המכירה דרך איביי. וכאן למעשה נכנס הכרטיס שחייב להיות מוזן במערכת פייפאל.

 

בשונה ממערכת איביי המתאפיינת בזמני תגובה ארוכים פייפאל יותר נגישה גם לציבור הישראלי וזמני התגובה שם הם נורמאליים.

כדאי ליצור עם פייפאל קשר במספר 1809-477-777 ולברר מדוע הכרטיס שלך לא מתווסף למערכת.

 

לגבי אפשרות ההחזרה (בהנחה והנך מתכוון ל- Return item)- אז לאחר שמעלים מכירה, כברירת מחדל אי אפשר לבטל את ההחזרה.

 

בתור משתמש חדש עליך לדעת כי יש דרך מסוימת ונכונה כדי למכור מוצרים באיביי בהצלחה בלי מגבלות ובעיות. שוטט כאן בפורומים ותוכל למצוא מידע רב בכל הקשור למשתמשים חדשים והעלאת מכירות.

Share this post


Link to post
Share on other sites

בוא נתחיל מההתחלה:

 

1. פייפאל- בהנחה שיש לך חשבון בפייפל אך עדיין לא הזנת כרטיס, איביי אכן יכולה לתת לך להעלות מוצר למכירה, אך עם סיום המכירה (הצליחה/בוטלה לא משנה) שתצטרך לשלם דרך הפייפל שלך את העמלות של המכירה דרך איביי. וכאן למעשה נכנס הכרטיס שחייב להיות מוזן במערכת פייפאל.

 

בשונה ממערכת איביי המתאפיינת בזמני תגובה ארוכים פייפאל יותר נגישה גם לציבור הישראלי וזמני התגובה שם הם נורמאליים.

כדאי ליצור עם פייפאל קשר במספר 1809-477-777 ולברר מדוע הכרטיס שלך לא מתווסף למערכת.

 

לגבי אפשרות ההחזרה (בהנחה והנך מתכוון ל- Return item)- אז לאחר שמעלים מכירה, כברירת מחדל אי אפשר לבטל את ההחזרה.

 

בתור משתמש חדש עליך לדעת כי יש דרך מסוימת ונכונה כדי למכור מוצרים באיביי בהצלחה בלי מגבלות ובעיות. שוטט כאן בפורומים ותוכל למצוא מידע רב בכל הקשור למשתמשים חדשים והעלאת מכירות.

 

שלום אבי,

קודם כל אני רוצה להודות לב על התגובה והתשובה, זה מאוד לא מובן מאליו שיש אדם שמוכן להשקיע מזמנו על מנת לעזור לאדם שהוא אפילו לא מכיר.

אז תודה רבה!!!.

שנית, הפאיפל שלי מאושר עם כרטיס אשראי שלי-עשיתי את כל התהליך של החיוב שלהם והקוד באתר.

יש מצב שאולי זה לא עודכן? כי רק אתמול השלמתי את התהליך.

כמו כן לגבי המכירה-אני מדבר על מכירה חדשה,אם עכשיו אני רוצה למכור מוצר אבל לא רוצה שתהיה אפשרות החזרה איך אני מסמן את זה במכירה?

ולגבי החומר באתר-אני קורא אותו ומשתדל לדלות כמה שיותר מידע ממנו ובהחלט יש בו מידע.

שוב תודה ושנה טובה.

Share this post


Link to post
Share on other sites

היי אופיר, תודה על הפידבק החיובי!

 

הפאיפל שלי מאושר עם כרטיס אשראי שלי-עשיתי את כל התהליך של החיוב שלהם והקוד באתר.
יש מצב שאולי זה לא עודכן? כי רק אתמול השלמתי את התהליך.

 

 
מאוד ייתכן. אם ישנן בעיות מערכת פייפאל אמורה להתריע, ואם בכל זאת אתה לא רואה את הכרטיס ברשימה אחרי 24-48 שעות צור קשר עם פייפאל.
 

אני מדבר על מכירה חדשה,אם עכשיו אני רוצה למכור מוצר אבל לא רוצה שתהיה אפשרות החזרה איך אני מסמן את זה במכירה?

 
 
במכירה חדשה ניתן לקבוע את המדיניות ההחזרה ע"י גלילה למטה בסוף העמוד ולחיצה על שינוי מדיניות ההחזרה.
 

לגבי החומר באתר-אני קורא אותו ומשתדל לדלות כמה שיותר מידע ממנו ובהחלט יש בו מידע.

 
זוהי המטרה של האתר, לתת תמיכה בנושאים הכי חמים ורלוונטיים בכל הקשור לאיביי ומכירות ברשת בפרט.
 
נשמח אם תשתף את כל החברים שלך. אני מאמין שהאתר יעזור גם להם.
 
שנה טובה!

Share this post


Link to post
Share on other sites

היי אופיר, תודה על הפידבק החיובי!

 

 

 

מאוד ייתכן. אם ישנן בעיות מערכת פייפאל אמורה להתריע, ואם בכל זאת אתה לא רואה את הכרטיס ברשימה אחרי 24-48 שעות צור קשר עם פייפאל.

 

 

 

במכירה חדשה ניתן לקבוע את המדיניות ההחזרה ע"י גלילה למטה בסוף העמוד ולחיצה על שינוי מדיניות ההחזרה.

 

 

זוהי המטרה של האתר, לתת תמיכה בנושאים הכי חמים ורלוונטיים בכל הקשור לאיביי ומכירות ברשת בפרט.

 

נשמח אם תשתף את כל החברים שלך. אני מאמין שהאתר יעזור גם להם.

 

שנה טובה!

 

שלום אבי,

לאחר בדיקה ארוכה של הפרטים באיביי ובפאיפל מסתבר שהחשבון פאיפל שלי אכן מאומת עם כרטיס אשראי אך עדיין איביי לא נותן לי למכור תחת השגיאה:

 
Attention
It looks like you don't have a reimbursement payment method on file with us. To complete your listing, please add a payment method. This payment method will be charged the amount due to eBay when we’ve refunded a buyer for cases brought under our Buyer Protection Policy.
 
 
מה אני יכול לעשות כדי למכור?
תודה

Share this post


Link to post
Share on other sites

יצרת קשר עם איביי?

לא, ממה שקראתי באינטרנט זה גם די חסר טעם כי בד"כ לוקח להם המון זמן לענות וגם התשובות שלהם לא מאוד עוזרות

Share this post


Link to post
Share on other sites

צור חשבון או היכנס כדי לכתוב תגובה

יש צורך להירשם על מנת להכניס תגובה

צור חשבון

הירשם לקהילה שלנו


צור חשבון חדש

התחבר

יש ברשותך חשבון? התחבר כאן


התחבר
התחבר כדי לעקוב  
עוקבים 0

אתר הסודות של איביי

אתר הסודות של איביי (ebay) מאחד בתוכו סוחרים אנשי עסקים ומנהלים המומחים במסחר באיביי ובמסחר אלקטרוני. הצוות מונה אנשי עסקים עם ניסיון של שנים בפלטפורמות מסחר אינטרנט ואבטחת מידע. מה שאומר שלכל שאלה כאן יש כתובת. תוכל להצטרף עוד היום ולהתרשם.